Fenix med den originale VP motor

Afsender:​ Kåre
Dato: 18/05/2026

Hej
Jeg har lige købt en Fenix med den originale VP motor, som er spist af korrosion. 

Er der nogen erfaringer med påhængsmotor/påhængsmotor beslag til denne båd (her tænker jeg bl.a på hældningen på hækken)? 

 Mvh Kåre

kaareka@yahoo.dk


Vi kræver ikke at man skal være medlem for at stille spørgsmål. Men det er vigtigt at understrege at svarene skal sendes til  mailto:forum@danskmaxiklub.dk evt. med kopi til spørgeren.

Tilføjet til betaling

Bestil andet Vis bestilling/er

Forum kommer her!

Site Map Persondatapolitik
© 2026 Dansk Maxi Klub — Powered by R-TEAM

RSS FeedPersondatapolitikBetalingsbetingelser

© 2026 Dansk Maxi Klub — Designed by DAN®

Nyeste indlæg

12. juni 2026Maxi 95 fra 1976 sælges.7. juni 2026Maxi 84 nr 841 årgang 1981 sælges23. maj 2026Luger til cockpit-bænke Maxi 6819. maj 2026Fenix med den originale VP motor26. april 2026Sandwich konstruktionen på en Maxi 100/PS19. april 2026Maxi 87 sælges19. april 2026Maxi 77 flænge i storsejl